Vill du få högre snittnota per gäst i din restaurang? Genom att använda digitala beställningar via mobil eller självservicekiosk sparar du tid för din personal och kan dessutom utnyttja funktionerna till att öka merförsäljningen. Vi har listat några av dem här!
Har ni svårt att klara trycket på uteserveringen? Finns det QR-koder på borden så behöver gästerna bara skanna och göra sin beställning själva. De håller de sig nöjda och glada utan att behöva vänta in en servis. Dessutom slipper de lämna sitt sällskap för att köa i baren. Lägg antingen in hela menyn eller kanske bara dryck och dessert. Eftersom det går snabbare är det troligt att gästerna också beställer mer än vad de annars hade gjort.
Har du bilder på maträtterna i din TrueORDER eller Självservicekiosk kan gästerna bli mer lockade till köp. Bilder fångar gästernas intresse och ger en snabb och tydlig förståelse för maträtten.
I TrueORDER och Självservicekiosken kan du lägga in tillvalsartiklar till varje maträtt. Det kan vara förslag på tillbehör som såser, dryck eller en side-dish som de kan välja att lägga till med ett knapptryck. Gästerna upplever det som en smidig tjänst som gör att de blir ännu mer belåtna, även om de inte hade tänkt beställa det från början.
Locka med rabatter och erbjudanden i TrueORDER. Snittnotan blir oftast högre och dina gäster upplever att de gjort ett bra köp. Du kan till exempel informera dina gäster om erbjudandet via en pop-up-notis.
Vill du veta mer? Ring oss direkt eller skicka dina kontaktuppgifter så återkommer vi!