fbpx

CHEF CHANNEL DIGITALT BONGSYSTEM

Håll ordning på bongarna och spara papper med ett digitalt bongsystem! Ha en eller flera touchskärmar i kök och bar och skicka fram när det är färdigt. Bongarna sorteras till rätt skärm och efter förrätt, varmrätt och dessert och prickas av i köket efterhand.

Chef Channel Digitalt bongsystem

DIGITALA BONGAR

Svårt att hålla reda på alla pappersbongar? Med ett digitalt bongsystem dyker bongen upp på skärmen i köket i stället och ni får en tydlig översikt. Pricka av rätten på skärmen när den är redo att hämtas. Bongen delas upp och sorteras till rätt skärm i kök och bar, eller i flera kök.

BORDSBESTÄLLNINGAR

För bordsbeställningar grupperas rätterna tydligt tillsammans och sparas på bordet i kassan. Köket tajmar rätterna och prickar av varje rätt efter hand eller hela bordet.

FLERRÄTTERS

Bongarna sorteras automatiskt på skärmen efter förrätt, varmrätt och dessert. Servisen kallar fram nästa rätt från en kassa eller terminal när det är dags.

HISTORIK

Se alla beställningar som gjorts under dagen. Om något blivit fel eller måste göras om är det bara att skicka tillbaka den igen.

AKTIVA ORDRAR

Få en snabb överblick över alla aktiva bongar! I Chef Channel finns en sammanställning över hur många av varje artikel som ska göras.

ARTIKELRÄKNARE

Håll koll på hur många av en rätt som sålts under dagen! Finns det ett begränsat antal av en artikel? Lägg in antal och den räknar ner automatiskt efter varje beställning. Sköt allt från köket utan att behöva prata med servisen.

UTLÄMNING

Se alla avprickade bongar under ”Utlämning”. Har en beställning blivit fel? Skicka tillbaka den till köket igen! Har ni en packstation för avhämtning? Ha en skärm där med utlämningsvyn och pricka av efterhand som ordrarna blir upphämtade.

100% DIGITALT

Kombinera Chef Channel med Customer Channel för en 100% digital process! Då hämtar gästen själv upp sin beställning när den är färdig. Har ni TrueAPP eller Självservicekiosk gör gästen dessutom sin beställning själv och får upp sitt upphämtningsnummer på skärmen. Tänk vad mycket papper ni sparar!

CUSTOMER CHANNEL UPPHÄMTNINGSSKÄRM

Snabba upp utlämningen med en upphämtningsskärm! Skicka fram ordrar från Chef Channel och ordernumret dyker upp på skärmen. Kombinera med Självservicekiosk och TrueAPP för en 100% digital process.

Customer Channel upphämtningsskärm

TILLAGNING

Styr Customer Channel från det digitala bongsystemet Chef Channel. När ordrarna kommit in till köket dyker de upp under ”Tillagas” på skärmen, så att gästerna kan följa sitt ordernummer.

UTLÄMNING

Ha en Chef Channel vid utlämningstationen så att ni kan pricka av när ordrarna är redo att hämtas. Då hoppar ordernumret över till ”Klar att hämtas”, och gästen hämtar upp. Systemet fungerar smidigt oavsett om gästen ska äta på plats eller ta med.

OLIKA STATIONER

Har ni flera utlämningsstationer? Ha en skärm för varje ställe! Ordern delas upp till rätt Chef Channels.

100% DIGITALT

Använd TrueAPP eller Självservicekiosk för en 100% digital process. Då gör gästen själv sin beställning och följer sitt ordernummer på skärmen. Det sparar tid för personalen som i stället kan fokusera på att tillreda och packa maten. Och tänk vad mycket papper ni sparar!

På A&M Sushi & Coffee bar I Ängelholm serveras det fantastiskt god sushi i kombination med fika — ett lite udda koncept som blivit väldigt uppskattat. De har en väldigt mysig miljö som är unikt för sushi. Det är ett ställe där man gärna sitter kvar länge och tar det lugnt med en kopp kaffe efter lunchen.

Förutom två kassor med TruePOS har de en Customer Channel där kunderna kan hämta upp sin beställning själva, både de som sitter i restaurangen och de som beställt online via TrueAPP. De har till och med satt upp en upphämtningsskärm ut mot parkeringen så att takeaway-kunderna kan vänta utanför i bilden på sin tur.

Surf Shack är en familjeägd Skånsk hamburgerkedja som i dagsläget har 4 restauranger på Malmö Väster, Malmö Ribban ”Beach Diner”, i Lunds Saluhall och på Center Syd i Löddeköpinge. De serverar smash burgers i en ombonad surfinspirerad miljö.

Surf Shack har valt att ha all sin personal i köket och helt klara sig utan servis. I stället beställer gästerna själva i deras TrueAPP eller en Självservicekiosk. På en del restauranger har de en upphämtningsskärm med en Customer Channel som visar beställningsnummer, och ett digitalt bongsystem för att ta emot och styra beställningarna.

FLER PRODUKTER

Nyfiken på vad vi mer kan erbjuda? Läs mer om våra andra produkter här!