fbpx

1 juni 2023

KOPPLA IHOP KASSAN MED PERSONALKOLLEN

Följ din försäljning med Personalkollen! Du vet väl om att du enkelt kan koppla ihop kassan med personal- och lönesystemet Personalkollen? På så sätt får du en övergripande koll på din personalkostnad och du kommer lättare kunna planera schemaläggningen på ett lönsamt sätt.

Följ din försäljning med Personalkollen

Vid automatisk inläsning av försäljningen från kassan visas den automatiskt i de blå stolparna. Automatisk inläsning av försäljning och dricks är möjlig om du aktiverar kopplingen mellan TruePOS och Personalkollen.

Personalkollen Analys

Använder du inte Personalkollen idag? Boka en demo på deras hemsida för att få en rundtur i systemet!

Så fungerar integrationen

Automatisk inläsning av försäljning

Få en komplett ekonomisk översikt över personalkostnad i förhållande till försäljning för att kunna planera schemaläggningen på ett lönsamt sätt.

Smidig drickshantering

Fördelningen av dricksen fördelas automatiskt enligt era satta regler. Jobbar ni med personlig dricks löser ni detta genom att använda olika servitörsinlogg i kassorna och terminalerna.

Fördelar med integrationen

Genom vår integration till Personalkollen får ni försäljning och dricks inläst löpande.

  • Följ er försäljning i förhållande till personalkostnad för att optimera personalplaneringen
  • Med automatisk överläsning av dricks direkt i kassan blir er drickshantering smidigare än någonsin!
Integration till Personalkollen i kassasystemet

TruePOS är vårt egenutvecklade kassasystem som är användarvänligt och enkelt att jobba med. Det har alla smarta funktioner ni behöver, oavsett om ni driver restaurang, livsmedelsbutik, detaljhandel eller café. Vi anpassar systemet för att passa just er och har skräddarsydda funktioner och tillbehör för olika branscher och storlek på verksamheter. Kassorna kommer med en lätthanterlig touchskärm och tydlig kunddisplay.

Med våra TruePOS-kassor medföljer Personalkollen Light, en tjänst där elektronisk personalliggare, stämpelklocka och tidrapportering ingår kostnadsfritt. Ni kan uppgradera till fullständig betalversion och få tillgång till schemaläggning, frånvaroregistrering, ekonomisk prognos och uppföljning, drickshantering, lönehantering, underlag och statistik.