Servicetekniker Skåne

Är du vår nästa Servicetekniker?

Är du en teknisk person i jakten på din nya utmaning och vill vara med och utvecklas i ett expansivt företag? Vi söker nu efter en ny medarbetare till vårt team i Skåne.

Om oss

Kassacentralen är en ledande aktör inom kassa- och betalningslösningar, med fokus på att leverera moderna, användarvänliga system till företag över hela Sverige. Vi erbjuder allt från kassasystem till betalterminaler, anpassade efter våra kunders behov och marknadens senaste tekniska utveckling.

Genom att arbeta hos oss blir du en del av ett engagerat och sammansvetsat team som tillsammans säkerställer leverans av förstklassig service. Hos oss har du stora möjligheter att växa, både professionellt och personligt. Vi värdesätter ett öppet arbetsklimat där varje medarbetare kan bidra med sina idéer och erfarenheter.

Om tjänsten

Som tekniker hos oss arbetar du främst med att installera våra kassasystem på plats hos våra kunder. Du ansvarar för hela kedjan från programmering av mjukvarusystemet, till installation och upplärning av kunder. Dessutom arbetar du med löpande ärenden i efterarbete för att säkerställa drift och supportera befintliga kunder.

Arbetsuppgifter innebär bland annat,

  • Installation och service av hård- och mjukvara
  • Leverans av hårdvara till kunder
  • Hantering av ärenden ute hos kund
  • Felsökning och reparation av hårdvara

Tjänsten kommer inledas med en introduktion där du kommer få kunskap om system och produkter. Som tekniker utgår du ifrån vårt kontor i Helsingborg och nyttjar en servicebil för platsbesök och installationer.

Om dig

Eftersom tjänsten innebär en stor del kundkontakt letar vi efter någon som är utåtriktad och som trivs med att hantera människor. För att trivas i rollen krävs att du är strukturerad och lösningsorienterad i ditt arbetssätt, då arbetet ibland kan innebära planera och prioritera ärenden utifrån varierande förutsättningar.

Viktigt för arbetet är,

  • Teknisk utbildning eller likvärdig utbildning
  • Erfarenhet av tekniskt arbete, gärna inom IT eller liknande
  • Erfarenhet av serviceyrke och van att hantera kunder externt
  • Har B-körkort och är flexibel med att resa inom Skåne
  • Talar och skriver flytande svenska, och kan även kommunicera på engelska

Tjänsten är på heltid i Helsingborg med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!

      Kassacentralens integritetspolicy*

      Om Kassacentralen

      Kassacentralen är en ledande leverantör av kassasystem och betallösningar i Sverige. Med över 20 års erfarenhet i branschen levererar vi som en pålitlig och innovativ partner för företag inom restaurang, café och butik. Vårt uppdrag är att förenkla och effektivisera våra kunders verksamheter genom att erbjuda skräddarsydda lösningar som möter deras unika behov.

      På Kassacentralen tror vi på vikten av personlig service och långsiktiga relationer. Vårt dedikerade medarbetare arbetar nära våra kunder för att förstå deras verksamhet och erbjuda support och utbildning som säkerställer maximal leverans av våra produkter. Med passion för teknik, service och innovation skapar vi en stimulerande och utmanande miljö där vi hela tiden strävar efter att nå nya höjder tillsammans!

      TruePOS kassasystem för restaurang